Nu kan jag gå på en galatillställning...


Yes... väntar bara på en inbjudan för jag har klänningen. Råkade snubbla över den idag på Kii, i samma veva snubblade Peninha över ett par byxor. Fanns huuur många snygga klänningar som helst, begränsade mig själv och provade bara 4 stycken varav tre stycken var riktigt snygga och två var jätte-snygga. Problem... studentekonomin. Prova om och välja en... ville inte! Blev iallafall en lila blåsa men volangkjol. Supersupernöjd!

Ingen lunch blev det på Rost, var för mycket folk för att man ens skulle kunna få en bord inom en snar framtid, bagav oss ist 10 meter därifrån till biblofiket och åt gott där. Efter lunchen skulle vi bara gå igenom Åhlens med blev kvar där säkert en halvtimme och kollade på alla fina julsaker. Längtar!

Nu är det dags att förbereda till kvällen. Blanda dipp och fixa grönsaker, skiva korv, göra laxrullar, piffa och dona. Men framför allt.. hälla upp ett glas med kall öl.



Kakan goes modebloggare!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhhh vilken fin klänning!!! Älskar verkligen färgen, skitsnygg!;-)

2008-10-31 @ 16:14:08
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

klännngen är finfin :) jag börjar se en trend hos dig gällande färgen ;)

2008-10-31 @ 16:32:35
Postat av: Emma

Vad snygg klänning :)

2008-11-02 @ 20:34:06
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0