Nu är lammet här :)


Här har det varit fullt upp sedan sist... hit och dit. Men samtidigt fått en hel del gjort. Sprungit ärenden på stan, en present är inköpt åt en viss tjej som fyller i helgen. Blev även en tvättkräm på appis, får se om den kan ge resultat på min fuckade hy.

Sedan var det dags att brumma ut till Maxi... mörkt och ösregn. Yey... men lammet fanns där, 8,8 kg. Mummilimus. Allt fick även plats i frysen. Blev en lamm-middag med klyftpotatis och tzatsiki. Grejer det!

Och såg ni Idol... vad tyckte ni? Dåligt igen är mitt betyg. Bara säkra kort med mjäklåtar. Snark. Jag diggar Loulou... hon är döskön! Och såg ni mina favvo örhängen med pippifåglarna?? Plus att hon hade armbanden. Kanske ska anmäla mig till Idol jag med. Hoho.

Imorgon drar jag hem och det kommer vara fullt upp, ungefär såhär ser planeringen ut:

- Föreläsning 8.30-12.00
-  Hem och hämta väskan, äta och packa Bosse
- Åker förhoppningsvis innan ett
- Middag med familjen + Idol
- Fredag blir det lunch med mamma. Fika med Peninha, Emelie och Malin. Sedan handling och middag hemma
- Hela lördagen går åt till kalas. Smörgåstårta och tårta ska bakas. Brorsan fyller 18 och pappan 55.
- Lördagkväll... Vinkväll med skvaller hos Mariba :)
- Söndag.... ångest över bussen. Åker hem till Umeå 16.30

Tweetheart EarringsTweetheart Bracelet

Ja tack... 399 kr för örhängerna. 499 för armbandet. Julklapp tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0