Nu är jag ute ur koman...


Efter brödbaket igår infanns sig komaläge nr 2 som väntat. Glömde helt bort att blogga om brödet och istället fick tvn full uppmärksamhet. Konstigt hur man kan fastna framför tvn och se program om kinesiska muren, något skräp på mtv och fråga doktorn. Iallafall så är komaläget passerat och jag är tillbaka.

Och brödet då? Blev tre fina limpor som nu ligger och myser i frysen. Blev ett saftigt bröd och extra gott blev det av salladskryddan som jag hade ovanpå. Dock hade brödet vunnit på att vara inne 5 min extra... fick en degig kärna tyvärr.

Denna dag har det varit skola och skola. 8.30-12.00 hade vi föreläsning om tillsyn och myndighetsutövning. Roliga föreläsningar nu då de känns verkligen konkreta och man vill suga i sig allt. Sedan dags för lunchlådan, en tokstark kycklinggryta och sedan satt vi med vårt projektarbete.

Kvällens planer:

- Skriva klart talet tills på måndag
- Lagat pasta med sås och lax
- eeh. slappa?





Rosa trädgårdsfavvisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0