När man jobbar är man visst ledig ofta...


Nu ligger det en lunchbuffé i magen... blev en mix av flygande jakob, ris, potatisgratäng, sallad och pannkaka. Buffé är svårt... man vill ju äta av allt! Men gott var det. Mätt och nöjd.

Praktiken då? Har nu ringt ett par samtal. Att tro att någon ska svara eller ens vara på kontoret är att vara naiv. Men en fick jag iallafall tag på tillslut. Verkar positivt... nästa problem är att hennes chef givet var på semester. Säkert Thailand... Detta leder till att jag inte kan få något absolut svar förrens i början på november. Drygt. På nästa ställe var hon ledig tills på måndag. Väldans vad man är ledig när man jobbar.

Sammanfattning: Jag är nöjd. Känner att jag iaf kommit en bit på vägen... nu är jag på G. Nu inväntar vi måndagen och hoppas på ett positivt svar där.

Nu kommer Elin. Blir en långpromenad med Melonen.



Kakburken på kalas... två veckor sedan.... (ps... jag har bakat kakan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0