Minisemester hemma i Söderhamn...


Sorry för dålig uppdatering... som sagt så var de skola igår och sedan drog vi hem till Söderhamn direkt efter det. Behöver jag säga att det regnade exakt hela vägen? Men resan gick bra. Fika i Ö-vik på macken och fika på Ikea i Sundsvall. Farligt ställe att bara fika på...

Idag har jag sovit ut rejält och hunnit insett att det inte finns någon mjölk hemma på Broberg.... Hallå, kaffet??!!

Har dragit på mig den lila tajta kjolen... vet inte riktigt hur jag tänkte. Ska ju ut med Melonen i pappas gigantiska, oranga regnrock. Ni vet en sån som alla vägarbetare har? hoho. Kamera skulle man haft nu.

Bosse har det fullt upp med Lill-Olle... han har för övrigt snippat bort pungen och blivit STOR! De smyger omkring på varandra ständigt och gör konstiga läten. Bosse är bäst.. värsta basen medans Olle mest skriker. Får väl se hur länge Bosse pallar innan han ger Olle en fet smäll.

Dags att bege sig ut i höstrusket. Ska se om jag får igång pappas Nikon Coolpix. Och om det inte regnar för mkt kanske det kan bli lite kort från Söderhamn by höst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0