MEN JAG VILL JU BARA HA ETT PAR STRUMPBYXOR!!!


Hoho... nu är vi städade, duschade och har sprungit ärenden på stan och humöret är lika med bottenskrap. Främmande om 3 mil. Vad göra? Kaffe? Macka? Kaka? Frukt? Allt?!

Köpte två par strumpbyxor på stan... varav 1 par var trasiga såklart! Sur igen. Och varför finns det inga strumpbyxor om man har tjocka ben??!!!!!!! Large är byttesmå. Bara långa i benen och jag har stubbar till ben. Omöligt att köpa strumpisar med mönster för då sträcks mönstret ut så ofantligt mycket.

Ja ni hör ju hur positiv jag är. Dags att försöka rädda situationen.


Kommentarer
Postat av: Karin

bra fråga! jag har liksom medium och jag är rätt smalbent:) de tror nog att de är mer töjbara än vad de är.. fast det är ju lite inne med trasiga strumpisar nu;)

2008-10-10 @ 13:28:13
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0