Jag måste nog sjukskriva mig...


Jag är en bitter människa. Mitt ansikte ser ut som en blandning av pesten, brändskadad och någonting värre. Runt munnen har jag nu fått två 5-kronors stora torrfläckar som lyser brandröda och kliar som satan. Får jag sjukskriva mig imorgon?

Gårdagen var iallafall toppen. Skönt att bara vara sig själv... basta och sedan bara mysa runt. Ingen stress med smink som ska på, snygga kläder och puffa fluffen. Nu blev det bastning i två timmar med iskall öl/cider, chips och ölkorvar. Efter bastun gick vi hem till Elli och Krille och spelade spel, drack kaffe med kompis, vin och när klockan var ett tog vi nattbussen hem. Jag vet, värsta skrällen med bussen.

Idag är man seg som tusen, sovit järnet mest. Men nu verkar det som vi ska ut och lufta oss....


Kommentarer
Postat av: Tompalejon

Lill Olle är jätte sjuk :S

2008-10-19 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0