Jag börjar inta formen av en lax...


Sant. Men nu är laxen slut, tror jag ska ha som rutin på söndagar/måndagar att hänga i fiskdisken.

Annars fint... Umeå måste ha det bästa höstvädret i Sverige. Tror att solen har skinit (??) varje dag i stor sett. Föreläsningen var också bra... både uppgifterna och det vanliga muntliga. Men nu börjar vi få mer att göra. Två nya seminariumuppgifter + att boken kom idag. Alltid mycket att göra bara för att Martin kommer hem.

Men nu ska jag ta och kila ner på stan. Måste posta iväg en bok till Emelie och sedan ska jag och Mallan dra en fika, chailatte kanske? Och sedan runt fyra kommer snuttebullen hem.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Karin

mugg från waynes.. jag är fikamuggsexpert:)

2008-10-08 @ 13:09:26
URL: http://karinolofson.se
Postat av: Malin

Psssst.. fisken är billig måndag-tisdag för att den den är från torsdag-fredag veckan innan = old..:P

2008-10-08 @ 16:02:22
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Emelie

kom just å tänka på adressen, hittade du den? eller du kanske hade den?

2008-10-08 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0