Jag är torsk på sushi...


Som en ny människa... skrubbad och skållad av det heta vattnet. Hade så mkt skum att jag nästan fick stå upp i badkaret för att inte drunkna. Sedan mojsa in sig i apelsinkroppskräm och en vit morgonrock. Spa på hemmanivå... synd bara på skolboken i badet. Drog ner betyget rejält.

Vet ni vad jag åt till middag? Inte det. Jo du... en sushi. Ganska nöjd. Vet inte varför vi tog hämtmat men inte tackar man nej till det inte. Mamman, pappan och jag delade på en 20-bitare. Grejer det. Skulle varit mer ingefära... ska be om extra nästa gång. Känner att jag ligger på sushiträningsläger inför att de ska öppna sushistället i Umeå. Synd bara att det ska vara så dyrt för så lite mat. Åt 8 bitar ikväll... känns som en förrätt ungefär. Kan iofs också bero på att man har jordens största magsäck. Det kanske är såhär man ska känna efter en middag?

Skumt.

Nu ska jag tagga inför Bonde söker. Kan bli en mugg thé och en kvällsmacka. Man får...



Ge mig en sushirestaurang med sushibitar på rullband...

Kommentarer
Postat av: Martin

God Morgon mysen!

Hoppas du får en bra dag, sjælv ska jag ut i blåst och regn...=( Hælsa hemmet och blasten!!



Pussss Pusss

2008-10-23 @ 07:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0