Jag är känner mig typ som en arbetslös... eller kanske mellan två jobb?


Idag hade vi bara lektion mellan 8.00-9.00. Man får. Tyvärr skulle vi intervjua varandra och bli intervjuad. Och det skulle filmas OCH det ska visas imorgon på jätteskärm i klassrummet. Yes... och jag har kvar mina jätte torrfläckar plus en till som är på väg på kinden. Imorgon ska jag blunda.

I skolan är vi inne i en superslapp period. Har aldrig hänt förut så man ska väl vara glad... men vad göra? Känner mig arbetslös som mest pillar sig i naveln. Kollar på klockan om det inte är dags för middag snart, vilar en stund på soffan eller kollar på någon såpa på Mtv.

Hade tänkt att ta en promenad på eftermiddagen men det regnar/snöar. Yey.

Kanske baka en kaka eller ett bröd?



Längtar man tillbaka lite eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0