Jag är ett proffs på att äta upp all mat....


Har nyss ätit en ganska oväntat lunch. Eller själva lunchen var väl inte så oväntat men själva kombinationen är lite unik. Jag är nämligen proffs på att äta upp mat. Ska jag bort ska  maten också bort, därför måste all mat ätas upp till varje pris. Inget får slängas, inget får bli gammalt. Så därför bestod min lunch av makaronermed kycklingkorv OCH rostade pinjenötter. Gott, tror faktiskt att man kan ha pinjenötter till allt.

Har även ett avslöjande.... Jag ska iväg på en grej/upptåg/äventyr/mission idag. Sådär på eftermiddagen skulle man kunna säga. Men mer info än så blir det inte just nu. Hoho... hemlig! Har dock några prövelser efter vägen. Ett ganska stort som jag gruvar mig lite för.... Bloggen kommer få vila resten av dagen förmodligen.


Spelet igår... behöver jag säga att jag vann? :P

Kommentarer
Postat av: bella

meh! du kan ju inte bara säga att du ska iväg på ett mission/uppdrag och inte avslöja vad!



Du ska säkert kolla om du har en bulle i ugnen :P

2008-10-21 @ 15:42:48
Postat av: sara

Åh va kul med alfapet!

2008-10-21 @ 16:37:52
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0