Idag hyllar jag biblioteket...


Idag vill jag hylla en väldigt fin grej som vi i Sverige har. Ofta pratas det om att skattepengarna inte går till något vettigt, men det gör dom visst. För skattepengarna går bland annat till alla bibliotek. Och bibliotek är bland det bästa som finns. Kom nyss hem därifrån med en stor påse med böcker.

På biblioteket kan du:

- Låna böcker gratis
- Låna hur många böcker som helt
- Lyssna på föreläsningar (idag var den hemliga kocken där, hade gärna gått på det)
- Låna datorer
- Sitta och plugga
- Och har du någon gång behövt köa någon längre tid?

Så därför så hyllas biblioteket idag!!!




Kolla så mkt trevligt jag hittade... strökollade bara lite men nöp åt mig en hel del med böcker. Mest julbak och julmat... bäst att låna medans det finns inne!  Sedan blev det en bok med smörgåstårtor och en från konditori Vetekatten i Stockholm. Utöver alla kokböcker fick en vanlig bok också hänga med hem, Kinsella - En köpgalen kvinnas hemliga liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0