I Umeå snöar det...weii


God morgon...

Finfin morgon här. Långfrukost med lax, ägg och kaffe. Nu har vi tänt ljus och ute snöar det för fullt? Hur mysigt är inte det?

Ska tillbringa min morgon med att skriva klart hemtentan (förhoppningsvis) och bälga i mig kaffe. Peninha ska klippa sig klockan nio så det gäller att vara supereffektiv. Tror dock att jag kommer bli tvungen att efterlysa en ny rygg eftersom jag skriver i soffan. Skylla sig själv?

Finns även en risk att det kommer att bli en Rost-lunch idag. Man får...


Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Jag pluggar till kostvetare, så just nu läser jag näringslära :)

2008-10-31 @ 09:21:24
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen/
Postat av: Martin

Hej! Får man børja kalla dig før rostis nu...=)



Puss puss

2008-10-31 @ 09:23:58
Postat av: Elli

Idag håller jag med om snön!! =)



http://www.rebas.se/humor/ingenreklam.shtml

Dödsköna skyltar angående vårat snack igår om hemmagjorda skyltar!



Kram!

2008-10-31 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0