Hem-tenta = borta-tenta



Sitter nu på biblo och har en supersnabb paus. Farligt att sitta vid datorn och skriva tentan... man måste ju blogga också. Mini-pausar hela tiden.

Annars går det fint med tentan. Suttit och grubblat runt lite om svaren och nu ska dom ner på pappret, det svåraste. Formulera sig. Hålla sig kort men ändå få med allt. En konst i sig.

I morse så låg det pyttepytte lite snö på backen i Umeå. Elli säger att det är frost men jag står på mig och säger att det är snö... känns bättre så! Vilken dag som helst ligger det säkert en meter snö på backen. Jag är redo! (ska bara köpa en ullsula till skorna först)

Nej, dags att ta tag i tentan igen.


Kommentarer
Postat av: Karin

åå tack för tipset, ÄLSKAR hjortron och kanel! mm nästa bakprojekt, som jag troligtvis gör i helgen är helt vanliga sirapskakor, alltid gott.. + att jag hittade recept på någon saffranskaka.. haha bra att läsa många bloggar:)

2008-10-30 @ 10:54:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0