Hem eller inte hem?


Nu är magen fylld med poppisar och vi har zappat mellan Färjan och Första, andra, tredje. Jag ville zappa på Simon och  Tomas också men man får visst inte zappa mellan så många program.

Funderar på att åka hem nästa vecka. Är ledig mellan onsdag-söndag nu när jag klarade tentan... men jag vet inte jag...

Fördelar:

- Roligt att träffa alla och umgås
- Man har något att göra hela tiden

Negg:

- Vill inte släpa runt på Bosse. Han är inte spec nöjd över att resa
- Dyrt
- Hur ska jag få in Bosse själv i transportburen?!
- Dryg resa

Känns ändå som att det lutar åt att åka hem. Martin är i Norge då så det blir nog rätt mkt rulla tummarna om jag ska vara hemma själv. Hm-hm.



Bosse på rymmen....

Fyllde precis på mobben och glömde att man måste fylla på med 200 kr för att få gratis sms. Smart... kula i pannan!


Kommentarer
Postat av: bella

Nästa helg, som i lönehelgen?

2008-10-14 @ 17:05:00
Postat av: Emelie

En muta! Tänkte jag skulle baka pajen jag hade på mitt kalas, fast lyckas den här gången... det kan jag göra när du kommer hem :D

2008-10-14 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0