Har någon sett livsglöden?


Rapport från sjukt orkeslös människa... på energinivån skulle jag tippa på att jag ligger på 20 %. Kan det vara från att vi ställde om klockan igår? Eller kanske resan som sög ur den sista musten? Iallafall jobbar jag på att bli piggare imorgon.

Släpade mig nyss till Konsum med noll inspiration... äta i veckan? Blir spontant känner jag. Imorgon får jag nämligen besök, Peninha kommer upp. Vi ska skriva en varsin hemtenta och hitta på annat skoj. Så vad vi är sugen på att äta får visa sig. Ikväll blir det indiska potatisar... det kanske kan pigga upp?



Tinar rulltårta....

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe grillad rulltårta vore nåt

2008-10-27 @ 17:27:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0