Fantastiska nyheter...



Yesbox. Jag har fantastiska nyheter... sjukt taggad. Hur länge har man inte väntat, iallafall drygt två år, sedan man flyttade hit. Men nu har någon fantastisk själ tagit sitt förnuft tillfånga och ska öppna en sushibar här. WEEIHO. Total lycka. Den ligger mitt emot ica... bredvid Inspiration. Ni vet?

Hoho... jag ska bli ett med inredningen där. Undra om dom har stamgästkort. Hihi.

Återkommer om öppningsdatum och resultat.

Nu ska jag packa ihop mig själv och hålla i ett föredrag. Önska mig lycka till.

(.... efterråt ska vi belöna oss själva med en gofika)


Kommentarer
Postat av: bella

då måste vi dit o käka :)

2008-10-16 @ 15:30:56
Postat av: emelie

Näääee!! Bara för att jag ska flytta nu.. som har väntat drygt 3 år på detta... tur söderhamn va steget före på den fronten.... konstigt ;)

2008-10-16 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0