Äter man korv och pommes kan man inte bli dietist (??)


Vet inte riktigt vad jag höll på med i morse när jag gick upp sådär en timme tidigare än vad som var nödvändigt.

Skolan är över för idag... och tur det. Hela klassen var i någon form utav sliten-efter-helgen-koma. Och jag kan vara en utav de som tar en första placering. Seg är bara förnamnet. Så jag tänkte om jag läser lite bok och vilar en stund nu så kommer jag snart ha en massa energi. Typ fylla upp frysen med bröd... yey. Handla är också prio.

Tänkte bara köra en snabb hiss och diss.

Diss: Folk som ska lägga sig i andras liv. Läste i DN igår om en utav mammorna i tv-serien Singel mammor som går på Svt. Hennes dröm är att bli dietist. Och eftersom hon är med på tv får folk för sig att man kan klaga på vad hon äter. I gästboken på Svts hemsida klagar folk på att hon ger sitt barn korv och pommes till middag... och då kan hon inte bli dietist. SKÖT ER SJÄLVA!!

Hiss: Hösten. Så sjukt fin årstid. Spec i Umeå med alla björkar, staden är verkligen gul såhär års.

[höstbjörk.jpg]

Kommentarer
Postat av: Karin

I love höst!

2008-10-06 @ 13:04:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emilie Ludén

Bra diss! Tänk bara på alla sjuksköterskor som röker och poliser som kör för fort m.m.

2008-10-06 @ 14:15:26
URL: http://eminentlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0