Årets Blossa-glögg är....


Eftersom jag är smått besatt utav julen (läs mycket) så tänkte jag nu under hösten smyga in julen här i bloggen. Lika bra att börja tipsa och inspirera i tid...

Jag och mina vänner har en tradition att dricka årets Blossa glögg tillsammans. Blossa kommer ut med en ny smak varje år på sin glögg som säljs i en begränsad upplaga. Tyvärr har det de senaste åren blivit hysteri kring Blossa-glöggen och man måste i princip stå och köa vid dörren när den släpps för att få sig ett ex.

Och jag vet nämligen vad årets smak är....... BLÅBÄR!! Tyvärr hittade jag ingen bild men njut av de tidigare snygga flaskora och kom ihåg.... Köp den i tid. Återkommer om datum.


Kommentarer
Postat av: Karin

wiho måste kika reda på!!

2008-10-07 @ 21:14:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malou

Hej, bilden finns på www.blossa.se.......

2008-10-07 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0