Vi har strax vuxit ihop...


Låång och intensiv skoldag. Första dagen med c-uppsatsen. Känner redan hur Elli och jag börjat på att växa samman. Som tur är har vi även redan pratat igenom om att om vi tycker att den ena gör något fel... så säg det direkt. Inget får läggas på hög så att bägaren rinner över och jordens bråk utlöses. Här luftar vi direkt och går vidare. En annan viktig sak vid uppsatsskrivning är matsäck. Dagens: 1 matlåda, 1 äpple, 2 kiwi, 2 mackor, 1 termos kaffe, 1 köpt mugg kaffe.

Om 1 h landar mannen i Umeå. Hade jag pengar hade jag köpt med mig någon god mat hem. Hade jag pengar hade jag handlat ingredienser till mat. Nu blir det konserver... kycklingwok med kokosmjölk. (Martin gillar inte thaimat)

Kommer inte bli mkt blogg idag... ställer en fråga till mina vänner-läsare.

- Julklappsleken... NÄR? Jag kan bara första advent samt tredje advent. Fungerar det för er att spika någon utav dessa helger? (jag bjuder på lingonglögg...)



En svart jul?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spikar vi nu så får du bestämma :) Ska bli SÅ kul !

2008-11-05 @ 18:43:14
Postat av: Emma

Julen är alltid svart!

2008-11-05 @ 19:49:55
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kan den 1:a advent.. men då är jag här å har bror å fia med mig.....

2008-11-05 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0