Tiden rinner mig mellan fingrarna...


Dags för vilostund... jäspningarna går på löpande band nu.

Dagen har verkligen gått bra. Upp till skolan vid tio för att känna på intervjufrågorna igen. Sedan lunchade vi supergott i restaurangen med klassen. Viltlasagne... gjord på mjukt tunnbröd ist för pasta och viltskav ist för köttfärs. Mums-mums. Efter lunchen blev vi rastlösa och åkte hem till mig. Peppade till oss och tog en promenad till Scandic för intervjun... gick verkligen hur bra som helst. Avslappnat och roligt från första stund. Nu är man taggad att fortsätta.

Känner hur tiden rinner mig mellan fingrarna. När jag funderar på saken så inser jag att ALLA helger fram till jul nu är spikade....

- Nu till helgen kommer Elin upp. Redan på torsdagkväll kommer hon. Ska bli super med besök. Vi ska bara mysa runt!
- Första advent... Martin kommer hem. Vi ska julpynta. Dricka glögg. Sjunga julsånger och jula oss.
- Andra advent... Mamman kommer upp. Blir julshopping. God mat och umgås.
- Tredje advent.... julfest med paketleken. Packa allt och slå in alla julklappar.
- Fjärde advent... Hemma!! Julmys med familjen.

Men jag är nöjd, mycket nöjd. Massor med roligt på g :)



Bosse smakar på skaldjursrisotton....



Bosse älskar skaldjursrisotto...



Efter Idol drar Bosse en hårkorvskräka på mattan. Man tackar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0