Tisdagar är inte fantastiska...


God morgon.

Svårt att kliva upp idag? Svar ja. Balans hela tiden mellan att tok somna om och släpa sig ur sängen. Hoho... helgen? Kom hit. Jag behöver dig.

Jag måste ta upp en sak som jag är så sjukt less på... Radiopratare som är så piffiga och otroligt glada över alla dagar i veckan. Lyssnade på radion igår. Någon ringde in och de kallpratade kort en stund. Sen säger radioprataren... Jaaa... för den är ju en fantastisk TISDAG!!!! hjälp. Är tisdagar en toppen dag nu också? Fredag ja. Torsdag möjligen. Men varför tisdagen?

Gnällspik?



Kommentarer
Postat av: bella

Tisdag är väl inte en fantastisk dag, ok att det kan vara en bra dag men fantastisk är att ta i. Vi måste styra upp lördagen :)

2008-11-26 @ 08:43:20
Postat av: KAKAN

Yes. Absolut styra upp lördagen lite bättre. Jag är taggad!! Höras mer ikväll!

2008-11-26 @ 09:55:59
URL: http://ryggbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0