Nu ska granen upp...!!!


Hemma igen från skolan.

Mysig promenad hem. Började mörkna, gick på p3 i öronen och lyssnade på fredagsflörten och vad gör du just nu. Går alltid hem genom gågatan eftersom jag bor längst ner på den. Hela gågatan är nu julfin. Umeå har investerat i ny belysning som hänger över gatan... jätte stora isblå snöbollar i olika storleker. Hur fint som helst! Sedan är det även julgranar med belysning och jirlanger längst hela gågatan. Myspys. Folk överallt som kryssar mellan affärerna med jätte påsar med klappar.

Direkt när jag kom hem blev det en tur ner i vårt mkt fulla föråd för att gräva fram granen. Så... nu vet ni vad jag ska sysselsätta mig med ikväll :)

Sedan kommer Elli runt sju för att kika på Idol och runt tio kommer hjärtat hem. Har laddat upp med årsglöggen från Blossa och ett minijulbord. Man får...

Så nu... på med julskivan och brotta ner granen!




Ja tack...

Kommentarer
Postat av: Karin

den där granen var ju nåt att hänga i granen:))

2008-11-28 @ 16:18:04
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0