Mitt nya liv....


Måndag och fullt schema hela dagen. Som jag misstänkte gick dagen ändå bra trots krångel på förmiddagen. Nu håller jag alla tummar för att Elli ska bli frisk och inte smitta mig!! Viktigt. Så imorgon blir det till att jobba hemifrån. Har en massa samtal att ringa. Både praktiken och till C-uppsatsen. Ta tag i imorgon, ja.

Vill ni veta något sjukt oväntat?
Efter skolan drog jag och Martin och tränade. Hur oväntad var inte den? Dags att ta tag i livet. Bort med slemkroppen. In med grönsaken och träning. PUNKT! Inge fler ursäkter.

Så till middag fick det bli thaiköttbullar med kycklingfärs, riven ingefära, lime, fisksås och massa annat gott. Till det hade vi en jätte vitkålssallad. Nu väntar man bara på att magen ska sätta igång...



Mm... godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0