Min När-jag-får-jobb lista är lååååång....


Åter hemma... Blev en kaffekopp på NK och genomgång av tentan. Kändes bra, rätt lika svar och struktur, lite småjox bara att fixa ikväll. Imorgon innan 15.00 ska den lämnas in, skönt.

När jag ändå var på stan idag kunde jag inte hålla mig ifrån att gå in på SIA-butiken. Umeå måste ha en utav Sveriges bästa inredningsbutiker. De hade fått in massor med fina julsaker, tänkte kolla ikväll om jag kunde hitta några bilder. Ont i själen utav  att kolla på allt. Tänk så mycket lyckligare jag vore om  jag fick den, den, den, den och den saken.

Kilade även in på en elbutik och till min lycka har de samma julgransbelysning som jag köpte förra året. Massa små bolljus i regnbågens färger. Super... minst två sånna måste inhandlas.

Nu ska Emelie och jag dra och kika på en soffa åt henne och jag får fila på min När-jag-får-jobb-lista....



Nu när det är minusgrader om dagarna så har jag dammat av en kär gammal vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0