Men jag har ju inte vunnit på triss...


Martin och jag var på Rusta förra helgen. Jag är inget Rusta-fan.. har inte tålamod till att kolla runt för att hitta något fynd. Men julsaker är jag en fena på och detta hade de en massa av på Rusta. Med oss hem fick vi två super läckra amerikanskinspirerade julgranskulor, en uggla och en motorcykel. De hade en massa fler sorter, jag hade gärna tagit alla. Blev även nytt papper och klisterlappar till paketen, en 5 m lång lampgirlang att ha på balkongen. Fynd!

Kollar på Martins önskelista och upptäcker att han tror att jag har vunnit på triss (vilket inte alls stämmer). Detta finner man på hans julklappslista:

- Motorcykel
- Dator
- 42" Plasma
- Surroundsystem

Hmf... vad ska jag välja?



Kommentarer
Postat av: superstar

en trisslott till han kanske? =/

2008-11-19 @ 00:30:10
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0