Kaos-dag...


Dagen började effektivt med tvättning, byta sängkläder, diska, frukost och göra sig i ordning...

Strax efter nio när jag står påklädd i hallen precis på väg att gå till skolan ringer Elli... Elli är magsjuk och blir hemma. Där börjar allt gå snett. Till saken hör att vi hade redovisning till våra nollar 10.00. Och klockan 13.00 redovisning av projektplanen till C-uppsatsen. YEY!

Inte mycket att göra... kan ju faktiskt redovisa själv. 9.55 är jag i restaurangen får att ge dom tips och råd inför deras drift där. HOHO? Ingen där. Jaha. Hittar läraren... Nä, 13.00 säger hon. NEEEJ!!! Då har vi ju redovisningar. ARGH! Kommit hit i onödan. Bestämmer iallafall att jag ska komma 15.00 ist.

Och nu sitter jag här.... filat på en PP till redovisningen. Läser in lite punkter och tror innerst inne att det blir en bra dag ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0