Julgodis... För små och storasockerbagare


När vi nu redan är inne på julbak så vill jag tipsa om ännu en bok. Jag äger inte denna men skulle mer än gärna ha Julgodis för små och stora sockerbagare den i samlingen, på adlibris kan man beställa den för bara 106 kr. Fynd!

Vill man surfa till sig något gott att baka så kan jag varmt rekommendera att gå in på www.ogon.nu

Massa gott, allt från kakor till tårtor och praliner.

Så vad gör vi i helgen? Bakar! Dessutom kom det en ny Allt om mat idag. Tror att jag och den ska ta och krya ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: bella

Karin! jag ska till IKEA nästa helg men helgen efter det, vad gör du då? vi måste ju ses!!! på tok för lång tid sen..

2008-11-15 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0