Jag vill bara dissa innan middagen...


Guldmedalj till mig som var och träna efter skolan. Kanske hur smal som helst nu. Eller inte. Jag vill också vara en sån som kastar sig hungrigt till gymet och kör tills svetten lackar. Men... jag är glad att jag en kom iväg. Nu äter magsäcken upp sig själv där inne. Varför är det just sånna dagar man har laddat upp med ingredienser till jordens största wok. Orkar ju inte.

Jag vill bara köra en dagens diss innan middagen. Jag vill dissa alla bilar som inte kan bromsa in ordentligt vid övergångsställen. Det är mörkt och halt. Man vet inte om man syns eller om man ska drutta på rumpen. Jag smyger över vägen i hopp om att hålla mig på benen och inte bli överkörd. Om bilen ist väntade in mig kunde jag med säkra steg gå över vägen. Så... bromsa in och visa den gående att denna syns. Tack..



Bjubbar på en bild utav två av mina favvobrocher....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0