Jag tror på en riktigt bra helg...



Känner att det kommer bli en finfin helg. Borta hela dagen imorgon. Baka och umgås... jag säger bara 24 pkt jäst och 6 flaskor sirap. Ojoj, träningsvärk på lördag.

På lördag ska vi göra stan...inspireras till julklappar och ta en eftermiddagsöl med Mllan och Emelie. Till kvällen har jag planerat en höstmiddag med svamp, lingon, potatis, parmesan osv. Kan nog bli ett och annat glas rött  till det.

Nu har vi en plåt med varma mackor i ugnen. Och ja... jag har gjort en till sats med världens bästa avokadoröra...

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

det kallar jag stor bak =)

2008-11-06 @ 21:17:48
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0