Jag ligger i lä med att digga Twilight...


Haha... roligt att många verkar gilla Twiligt, typ till och med gilla den mer än mig. Jag har ju faktiskt bara sett den en gång medans andra snart är inne på sin tredje. Men jag lovar... jag ska hyra den. Kanske köpa den!

Nu har vi avverkat två intervjuer, båda gick riktigt bra. Inte alls mycket "dött material" som vi säger. Roligt med folk som har åsikter och verkligen kan uttrycka sig. Tror vi får med en hel del bra citat. Elli sitter och skriver nu... tror att det kan vara dags för eftermiddagskoppen med kaffe!

Ute är det snart mörkt... konstigt att man känner sig nere? Snön viner mellan husen. Hoppas nu bara att den stannar. Jag vill ha en vit första advent (inte alkoholmässigt... hoho), pimpla glögg och äta gott. Hoppas man får grilla gratiskorv nere på stan :P

Nej, kaffe var det ju....




Julgrisen står ensam på sin matta i sovrummet. Tror att det var förra året som jag läst att julgrisen var årets diss. Själv tycker jag den är rätt söt. Eller... ??

Kommentarer
Postat av: Christin

Ja, söt var den absolut, lite så där julrund i kroppen :) Ha en bra kväll.

2008-11-24 @ 16:29:16
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: najjo

Sv: Ja jag och min kompis osm skulle gå blev sjukt besvikna. JAg menar det är ju en ungdomsroman, då kan dom väl inte göra den "barnförbjuden"?



Ja, du måste verkligen läsa böckerna. Det finns ju flera. De är så himla bra

2008-11-24 @ 16:31:06
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0