Jag är en extrem julpyntare...


Här på gatan har det varit sovmorgon. Grymt skönt! Tycker det är svårt att variera sin frukost när man ska äta nyttigt. Blir lätt ägg, ägg, ägg. Tycker varken om gröt eller fil så mycket faller bort där. Men idag när det var sovis laddade jag upp med en tonfiskröra med yoghurt, purjo och ägg. Perfekt att slänga på en Wasa sport med en mugg kaffe till.

Idag ska jag och Elli skjuta skarpt. Dags för första intervjun klockan 14.30. Nervös? Ja. Eftersom de har ett mycket pressat schema och ändå tar emot oss vill man göra det väldigt bra. Dessutom får man inte en andra chans så det gäller att frågorna är rätt ställda. Alla sex intervjuer kommer vara avklarade på tisdag nästa vecka, så nu är det full rulle. Men samtidigt har vi haft sådan tur att det inte blev så utspritt. Nu kör vi järnet och skriver en grym C-uppsats. Pepp-pepp-pepp.

På frågan när det är okej att julpynta så är jag ju en extremt tidig julpyntare. Förra året tjuv-hängde jag upp allt i granen helgen som var... skulle ju bara testa hur det blev i nya granen :P Men iår håller jag mig till första advent. Men då åker rubbet fram. Lyktor, girlangen, ljus, tomtar och GRANEN!!

Taggad!


Kommentarer
Postat av: Karin

det gick prima! haha nej har väl inte varit det på några år men nu har bagaren i mig kommit tillbaka - det är ju faktiskt kul:) så blir det gott! hum . mer med saffran i tror jag och pepparkakor! kanske muffins.. återkommer om det haha och ska visa mina kolakakor:)

2008-11-18 @ 09:18:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linnea

Jag tar framm mina jul saker 1 december då ska allt fram :) fast granen kmr lite senar :) puss

2008-11-21 @ 15:32:37
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0