God jul farsan...


Idag fick sig inte bloggen mycket tid. Saker som skola t.ex. har där emot fått sig sin tid.

Sen kände Elli och jag att vi vara värda en paus så vi drog ner på stan. Pengarna på kontot ska ju bort! Men jag följde mest med Elli när hon shoppade sina julklappar. Rätt mätt på stan, kan bero på de x antal timmar som vi spenderade på stan förra helgen. Fick iallafall med mig lite mat så att någon kan vara glad när han kommer hem imorgon.

Sjukt trött i kroppen och med en vrålande mage kom jag nyss hem. Tack för matlådan! C-uppsatsen börjar ta ut sin rätt i form utav att min axel börjar ge upp. Kanske får jag sitta på bänken imorgon och dricka kaffe?

Sova?



Julklappar att ge till din pappa kanske?
Tycker alltid att pappa är svårast i familjen...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0