Ensamvarg med fippel här och där...


Hola...
Ensamvarg idag igen, Elli är sjuklig, så här sitter jag ensam i datasalen och försöker strukturera mig själv. Känner att jag fipplar lite här och fipplar lite där utan att det varken blir hackat eller malet. Men... lika bra att vara på skolan så att Martin inte stör ;)

Idag blir det lunch i kostrestaurangen. Yey. Äntligen öppen. Ett års väntan är över, jag har höga förväntningar och kommer granska alla steg kritiskt. Hehe. Mallan och Martin hänkar på också. Tyvärr får Elli vänta... men nästa vecka tror jag det skulle vara en favvorätt igen!

Sedan klockan ett har vi spikat ett möte med Sten. En läraren som vi haft ett par ggr som är bäst på det mesta, men även stenhård (hoho). Lika bra att få intervjufrågorna kritiskt granskade på en gång så vi inte är ute och cyklar. Men helst hade jag önskat att jag kunde hålla Ellis hand. Nu är jag utlämnad till Stenen själv. Scary.

Dags för mandis och kaffe!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Tur att du är så duktig och modig! ;)

och så himla snäll

Jag lovar att försöka bli superfrisk så snabbt det bara går!



Lycka till med Stenen.

Kram

2008-11-12 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0