En liten extra tanke i den annars gråa vardagen...


Nu har det iallafall hänt lite saker här... Känner att all information som jag vill ha nedskriven till tentan i stort sätt är där den ska vara. Sen får jag väl se hur jag känner med det efter att ha träffat Elli. Även en lunch är nere i magen, åt en vansinnigt god avokadoröra igår som jag kan återkomma med senare.

När vardagen går på rutin och det mesta känns grått som det lätt kan göra på hösten så behöver man få en överraskning. Då menar jag inte att man ska få en present utav kanske ett fint sms av en vän/pojkvän, en trevlig middag, att man hittar på något spontant eller ett glädjande besked. Jag har haft tur på denna front och fått den senaste tiden FYRA brev hemskickade... mest bara sådär. Jag har inte börjat att skicka utav bara haft lyckan att få dom...

- Först ett tjockt brev innehållande jättefina stickade tumvantar av mormor och ett brev + ett vykort som jag kunde svara på. Förberett medfrimärke och adress :)
- Sedan ett roligt långt brev av mamman + glöggreceptet som jag hade med tidigare i bloggen.
- Ytterligare ett tjock brev. Iofs bara med en skolbok från Emelie.
- Idag dök det också upp ett brev. Ett sött vykort från Elin som nu hänger på kylskåpet.

Får alltid en liten tår i ögonvrån. Tänk att så liten kan göra så mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0