Det bästa avokadoreceptet någonsin...



Sedan igår kväll har jag en ny last, jag är rätt bra på att samla på mig matlaster. Sofie hade ett recept på en avokadoröra som vi åt igår och sedan dess är jag såld. All röra tog slut igår så ikväll blev det en ny, och så jävulskt god är det!!! Inte blev det sämre av att jag fyndade ett nät med avokado för 10 kr.

Sofies Avokadoröra:

- 3 mogna avokado
- 2 msk mango chutney
- 2 hackade vitlöksklyftor
- 1/4 hackad rödlök
- Curry
- Paprikapulver
- Salt och peppra

Mosa avokadon, i med resten och smaka av med kryddor.

Passar till ALLT! Till tacos, kyckling, fisk och absolut på en macka.

Jag är lycklig....

Kommentarer
Postat av: bella

Det där lät ju inte helt fel! DU karin! vi måste styra upp nåt snart nån helg, va ju allt för länge sen :)

2008-11-04 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0