Det är inte synd om mig, inte alls...


Inte en bra dag, inte på bra humör för 5 öre.....

1. Jag försov mig 1.5 h. Gjorde kanske inte så mkt förutom att jag blev översovd av det = superseg
2. Mitt ansikte ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig
3. Mitt vänstra öra, snippen, är ett köttsår. (använd aldrig örhängen om du VET att du är tokallergisk) Smart kaka, smart.
4. Jag får aldrig tag på någon för att få en praktikplats. Inte inne, eller återkommer om 100 dagar, eller inget alls. SVARA!! (desperat är förnamnet)
5. Jag fick återbud på min praktik i Söderhamn. YEY... nu är jag inte i ett flyt.... icke.
6. Jag är fattig och vill ha minst 742987492 olika saker. Supernödvändigt!
7. I diskhon står det 25 kg disk
8. Jag ser inte golvet för alla löv, damm, groggar och övrigt.
9. Börjar med C-uppsatsen imorgon och börjar känna mig RIKTIGT stressad.
10. Idag ska hemtentan in, ge migg ett G, jag orkar inget annat....


Mitt i denna det-är-sjukt-synd-om-mig-period så läser jag: vimmelmamman.blogg.se.
Och nej, det är inte synd om mig, inte alls.

Kakan, väx upp.

Och till alla andra. Läs denna otroligt starka blogg. Ni kommer få er en tankeställare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0