Den bästa helgen på länge...


God dagens... Bloggen har fått vila medans Elin har varit här. Hon kom 18.05 i torsdags och åkte nu, söndag, 13.00. Supertomt när man har umgåts 24 h / dygn. Men.... jag är inte deppig. Brukar få sådana söndagar när jag har haft besök men idag har jag planerat in lite småsaker som känns roligt.

- Köpt en jultidning som jag har tänkt mig få inspiration från... både bak och pyssel
- Ska slå in Martins julklappar så han inte kan tjuvkika
- Sätta på en julskiva... koka latte och pyssla lite. Har köpt massor med roliga saker i helgen att pyssla med. Billigt och roligt. Små fåglar, kanelstänger, olika sorters mossa, julklappspapper, fina bakformar, glittriga äpplen osv. Får se vad det kan bli av det.

Det har kommit en del snö här. Hoppas den får vara kvar nu....

Helgen har verkligen varit toppen. Massa stan och småshoppning, köpt en hel del julklappar, ätit och fikat gott, hyrt två filmer och varit på bio, lagat god mat hemma och misslyckad efterrätt.

Berättar mer sen...




Var på Body Shop och hittade denna fantastiska favorit... Luktar sjukt gott och är ett måste på min julklappslista. Bodybutter kostar 240 kr. Min favorit blev Vanilla Spice Shimmer Lotion, kostar 190 kr och glittrar superfint!!!



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; okej, jag älskar julen det är såååå mysigt <3*

2008-11-23 @ 13:59:54
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

vad synd att du inte har nån skrivare...

men handskrivna receptböcker är på nåt sätt de finaste...som såna som ens mamma och mormor har. :)



jag har också en jultidning som jag bläddrar i och inspireras av...det är så underbar läsning.

var har du köpt fåglarna och prydnadsäpplen någonstans?

2008-11-23 @ 15:43:16
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0