Den är min... min, min, min...


Åter glad och pigg. Fick verkligen igång kroppen efter städningen, sedan stressa och iväg till skolan. Svettigt värre. Väl på väg till skolan så slog det mig när jag gick förbi systemet att jag inte köpt årets Blossa-glögg. Katastrof, jag som skrivit om den flera gånger.... !! Panik, rusar in och hoppas på det bästa. Och yes, där står den blå och läcker och lyser mot mig. Yey. Minminmin.

Mätt i magen... finns en risk för att magen kommer få en fiberchock ikväll. Massa kikärtor och grönsaker. Mums. Ladda kroppen med grönsaker såhär i mörkret.

The Hills på tv nu. Hihi. Favvis. Passa på, Martin kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: jag

hi hi ja i morgon kommer jag, længtar!!! vad bra att du fick tag på gløgg! Ses i morgon gumman1



Pusss pusss

2008-11-04 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0