Allt är frid och fröjd, kontot har pengar igen...


Dagen försvann. Kan det bero på den dåliga morgonen? Alla rutiner gick åt fanders, all chill på morgonen sattes på sin kant. Kan även vara mörkret som gör att klockan känns mitt i natten. Sedan gör inte de 26 graderna i lägenheten än piggare.

Sista intervjun till C-uppsatsen är nu gjord. Skönt att alla är avklarade samtidigt som det har gått väldigt bra och har varit intressant, spec de kök vi har fått kika in i. Tack-tack.

Idag fick kontot pengar. Det uppskattade både kontot och jag, även kylskåpet. Och nu kan jag gå på toa igen. Hade typ 3 rutor kvar av toapappret. Allt är frid och fröjd. Konsum fick sig ett besök vilket kommer resultera i att jag får middag även idag.

Kvällens meny:

- Ugnsbakad lax, wokade grönsaker med kikärtor och en kall sås. (här är det ett frågetecken, noll inspiration till sås)



Och palten då... ? Sådär. Den får 2,5 / 5. Mest degklump ju.

Kommentarer
Postat av: Linda

det låter super :) funderar också på att läggfa ut recept ibland.

2008-11-25 @ 17:45:00
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Karin

hum nja sådär.. för hade det nämligen i kyl men blev bara ännu värre.. men jag tror att jag kanske hade lite för mycket mjöl i, hehe kan det vara så tror du? får degen sådana symptom då. den liksom smulade ihop. det här är ju värsta matteekvationerna att lösa!:p

2008-11-25 @ 19:00:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0