1000 x 100 tankar...


Sovit oroligt i natt... 1000 x 100 tankar som snurrade. Göra si, göra så? Om det var jag, hur hade jag velat haft det då? Snurrsnurr. Upp och kissa. Sova en stund. Upp och dricka vatten och kolla på snön. Sova en stund.

Segt att komma igång idag... jag och Elli har en fullspäckad dag med två intervjuer, 10.00 och 11.30. Känner att jag inte alls är så pepp som jag borde borde vara. Mer kaffe? Mer kaffe och må illa på alla intervjuer? Nja.



Bosse är utbränd... Kan han ha smittat mig? Den jäveln.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-11-24 @ 14:01:27
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0