1 dl salmonella-kycklingsaft i hela kylen. yey.


Kom hem från skolan som ett slakt runt 17. Trött som en gnu (ja, man blir trött av att bara sitta i skolan och skriva!). Kände hur kaffet låg och skavde i den tomma magsäcken. Noll lust att laga mat men jag visste att detta var ett måste då jag tinade upp kyckling över natten. Öppnar kylskåpet för att ta fram kyckling. YEY!! Minst 1 dl salmonella-kycklingsaft har runnit i hela kylen. Ner över konservburkarna, över glasburkarna och ner bland grönsakerna. Behöver jag säga något mer?

Som tur var fick jag min belöning i form av en sjukt god middag. Tack Elli för receptet... precis i min smak! Blev kyckling i jordnötssås. MUMS!!! Plus att det blev fyra lådor att smaska på.

Nu ska jag skicka iväg min och Martins julklappslista. Spännande. Planerna med att mamma skulle komma nästa helg finns inte längre av en del skäl. MEN... julklappar blir det ändå!

Återkommer med receptet senare ikväll. Alla måste laga!



Hm... undra vem som ska få denna? ;)

Kommentarer
Postat av: najjo

Gud, vad synd, det där med kycklingen...



Sv: jo, jag ska ha dansuppvisning hela helgen så för mig spelar det egentligen ingen roll vilket väder det blir =S

2008-11-26 @ 19:30:01
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0