Utvärdering av Niklas Mat...


Niklas mat är slut för den här gången. Bra? Japp, det tycker jag. Allt var bra utom efterrätten... kompott, nja. Tar hellre något mer rejält.

Det bästa med Niklas ikväll tycker jag var att han ger bra tips som inte alls är självklara... temperatur, vila köttet, koka rödbetor, papperslock osv. Sånt tycker jag om...

Var och handlade i tisdags. Hittade tre nya favoriter... 1 av dom har jag blivit helt besatt av. Köp hem och avnjut alla tre!!

image105

Coconut sweetchili såsen är helt beroende framkallande!!

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Den såsen i mitten ska jag defenetift spana in
lät ruggigt smarrigt ;)
Vad har du din
till ?

2008-05-22 @ 21:05:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0