Tröttluva


God morgon, god morgon...

Klockan var ställd på halv sju... såg ni någon kaka som stutsade upp då? inte jag. Tror jag snooza i en timme, helt medvetslös men huvudet var fyllt med roliga drömmar. Hade ju tänkt att plugga några timmar innan Martin vaknade, men det kanske ordnar sig ändå. Nu surrar han om att drop-in tatuera sig klockan tolv. Vi väntar med spänning... min favorit som är på g är denna supersöta pippi. Den hoppas jag på!

image109

Nu ska vi ta och  sätta på äggvatten, koka kaffe och duka upp smörgåsar och pålägg. Tidningen skall läsas grundligt och efter det hoppas jag på lite  pluggro innan vi ska ner på stan och uträtta några ärenden. Sedan vid tre drar vi upp till Tomtebo för att matas, umgås och spela spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0