Tenta-plugg paus


Rast. Elli drog för en timme sedan så nu är man själv kvar på biblioteket. Sitter och räknar igenom alla epidemiologi-uppgifter. Kanske hur snurrigt som helst... bias, confounding, kohort, validitet, standardisering osv. Först kunna vad allt betyder... sedan tillämpa och till sist kunna räkna på allt. Inte Kakans kopp med the.

Tur att man har en massa frukt och kaffe och mumsa på. Behövs rätt många små fika pausar och nu tjuvade jag och satt mig vid datorn, man fick!

Annars då? Veckan kommer bara att innehålla plugg och förutom det så är det dags att tvätta och börja packa inför sommaren. Adressändrade (eftersändning) innan jag gick till skolan.... 600 kr för mig och Martin. Hur dyrt var inte det??!! Chock.

Nu ska jag gå tillbaka och köra några timmar till innan det är dags för att ta en promenad hem med jordens tyngsta rygga. Ikväll blir det en makaronpudding på menyn.

Hörs. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0