Svett och sen middag...


Jag är en riktig rutin människa när det gäller mat. Alltid så måste jag äta frukost, lunch och middag. Spelar ingen roll om jag vaknar sent eller har en massa att göra. Kanske inte alltid en bra vana? Helst blir det ju mellanmål där mellan också. Idag blev det middag alldeles nyss. Det är ju hur sent som helst!! lunch vid tolv och middag vid 17-18, så ser det ut i stort sätt jämt. Idag satte träningen käppar i hjulet. Blev dock en nyttig sallad efter träningen. Såhär trevligt var det vid lunch, en sallad på balkongen i solskenet. Samma sallad fick det även bli till middag.


image36

Kycklingsallad:
- En grillad kyckling
- Paprika
- Rödlök
- En påse med blandsallad
- Solroskärnor
- Fullkornsbulgur

Dressing:
- Turskisk yoghurt
- Dijonsenap
- Örtagårdskrydda
- Vitlök
- Salt och peppar



 

Kommentarer
Postat av: Mariba

Karin! Jag blir hungrig av din blogg! Mycket inspirerande :D

2008-05-05 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0