Summering av tekakebrödet


Svettigt igår med brödbaket. Tog en hel evighet att få klar dom. Men oj så goda dom blev, serverades med kalkon, ost och the. Dock blev mina JÄTTE stora. Har inte tålamod att stå med flera plåtar och göra små fina bröd. Blev stora men ändå fina bröd. Slängde ner en halv dec med solroskärnot också. Perfekt!

Men nu får bröden bo i frysen.  Dom ska Malin och Lillis få när dom kommer upp.


Nu ska jag ta en promenad till skolan. 6 grader ute, vart tog sommarvärmen vägen? Ska ha en delredovisning av projektarbetet och sedan föreläsning om epidemilogiövningar på eftermiddagen... till 5!!!!



image43
image44
image45

Bosse har lite svårt att hålla ögonen öppna på kort, men söt ändå....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra dag.

2008-05-06 @ 09:31:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: malin

mums, jag längtar redan!!

2008-05-06 @ 12:43:23
Postat av: Emelie

Jag vill oxå smaka :)

2008-05-06 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0