Snuvad på konfekten...


God morgon.

Vaknade lite tidigare än vad jag brukar... vet inte hur det kommer sig efter en sånhär helg?! Sitter nu med andra kaffekoppen och laddar inför en lång dag på bibiloteket. Ska ta mig an räkneuppgifterna till tentan (kräk). Varför är det alltid så att man skjuter upp det svåraste och tråkigaste till sista veckan? Man får ju gå med klumpen i magen hela tiden innan för att man inte har tagit tag i saker och ting.

Morgonen började ändå inte så bra. Efter klockan ringde är det dags för den obligatoriska snoozningen... dock fanns det ett störningsmoment cirka 2 cm från örat... en MYGGA!!!! Lite tidigt eller?

Sedan skulle jag läsa dn till frukost som jag inte hann med igår. Anledningen till att man köper en dn en söndag är inte för att läsa om nyheterna utan för att läsa söndagsbilagan med restips, mat och vin, alla intervjuer osv. Tror ni att man blir nöjd då när just den bilagan sakans i tidningen??!! Självklart låg sporten, jobb och ekonomibilagan med. Sur.

Nu ska jag ta och adressändra mig och Martin över sommaren innan jag tar och borstar tanden och beger mig till skolan. Kan ju bara hoppas på att adressändringen tänker fungera den här sommaren. Sur igen.

image128

Kommentarer
Postat av: bella

Va glad att allt surt händer på morgonen, då kan ju dagen bara bli bättre nu =)

O vet du va? jag testade hallonvinäger MUMA!

2008-05-26 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0