Smörgåstårta till Kakan


God kväll...

Tiden rinner iväg.. vart tog kvällen vägen? stress.

Imorgon ska jag sitta och lyssna på redovisningar mellan 8.00-12.00 vilket innebär att jag måste gå från lägenheten vid 7.15. Redan ångest... och hur trist ska det inte bli att bara sitta och lyssna på tråkiga redovisningar. Depp. Bara sitta och känna att man behöver plugga. Smyg-läsa?

Imorgon ska Martin och jag på kalas. Wei. Emelie fyller och vi ska smaska smörgåstårta. Lycka. Jag ska gå direkt efter plugg på biblioteket och vara extra hungrig. Emelie... ladda med en stor bit!!! Kakan är redan hungrig.

image132image133

Såhär såg det ut när Martin fyllde 25 för två år sedan, gamla lägenheten i Söderhamn. Jag laddar upp med smörgåstårta, tårta, negerbollar, havrekakor m.m.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Done it!;) Gjorde två stycken.. tänkte baka nått fika imorgon.. funderar på morotskakan men min väska rymde bara smörgåstårtegrejerna när jag handlade... så en eventuell på mina supergoda chokladbollar ist ;)

2008-05-26 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0