Ska bara....



Okej... erkänner. Ej kommit iväg till gymmet än. Har dock börjat komma över det dåliga vädret lite mer och ska alldeles strax kila iväg.

Funderar lite på vad helgen har att erbjuda. Först är man kaxig och tycker att det ska blir SÅ skönt att inte göra något alls på helgen. Men sen när det väl kommer till kritan så känns det inte lika roligt längre. En dag kanske... inte en helg. Nu tror jag inte det kommer bli så illa som det låter. Kanske mest för att jag vet att det händer saker i Söderhamn men inget här.

När jag kommer hem från konditionspasset ska jag sätta mig ner och fila på en lista vad det kan bli för fika när Martin och Bella ska ha sitt kalas...

image66

En utav mina födelsedagstårtor på min födelsedag sommaren 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0